»Razpoložljivost se bo zagotavljala iz treh virov – višje cestnine, takse na pretovor v Luki Koper in uporabnine za železniške tire.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Imamo zagotovilo, da bo Ljubljana plin dobila iz treh virov: Katarja, Rusije in Evrope.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Po dveh desetletjih bomo začeli gradnjo drugega tira oz. tira med Divačo in Koprom. Ocenjujemo, da bo slavnostni podpis pogodbe konec marca oz. na začetku aprila. Sledila bo uvedba v delo in težko pričakovana gradnja.«
»V treh dneh bi lahko bilo skupno prizadetih 800.000 potnikov.«
»Potek drugega tira železniške proge Divača-Koper je namreč načrtovan tako, da se v čimvečjem delu izogne vodovarstvenemu območju tega vodnega vira, ki predstavlja glavni vir pitne vode za celotno slovensko Primorje.«
»Nismo se želeli odločati, da bi kdo iz nadzornega sveta prevzel funkcijo za 14 dni ali tri tedne, ampak smo se odločili za kandidata, za katerega menimo, da je zelo dober in bo kot član uprave zelo dobro deloval. Je iz domačega okolja in Luko pozna.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju